duminică, 11 iulie 2010

Iubita mea, promit ca...

...am sa-mi cer scuze pt aseara, pt ca l-am ales pe batranul jack sa ma satisfaca in loc sa te aleg pe tine!
Totusi, cred c-ar trebui sa-i multumesti si tu pentru ca m-a tinut in frau cand au intrat in club alea 3 femei bune in draci si dornice de pula noua.
Mai promit ca nu am sa-ti mai povestesc niciodata de betiile mele sau de faptul ca, din cauza lui jack, nu pot sa disting femeile intre ele.Vad doar tate, cur, picioare, unghii, dar niciodata fetzele..
Iti promit ca data viitoare am sa fiu barbat si nu am sa-i mai permit lui jack sa ma puna la pamant, ieri a fost un caz izolat.
Promit ca, de acum in colo, singurele dureri de cap o sa mi le produci doar tu si ca nu am sa ma plang de ele.
Promit ca nu am sa mai incerc sa profit de tine hardcore cand sangele imi curge prin Jack si ca o sa-ti ingrijesc toate ranile de pe frunte cauzate de catarama curelei mele.Iar daca te vor mai durea toate cele din cauza pozitiilor ciudate din masina lui tata o sa te duc la medic..
Acum, ca am facut atatea promisiuni, pot sa beau un pahar din vechiul si batranul Jack, ca ma omoara arsurile astea!Te iubesc pentru ca ma intelegi iubito!!!!!

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

4 comentarii:

  1. Tare-aş vrea s-o cunosc şi eu pe domnişoara care îţi permite ţie toate astea! Că eu dădeam cu tine de toţi pereţii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Important e, pufulet, ca inca ma mai iubesti!
    am sa ti-o prezint, promit..

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cosmina draga, alea sunt prietenele tale.
    Desi tot ce scriu aici e fictiune, remarcile tale acide si de prost gust incep sa ma calce pe nervi..Deci, hai sa fim oameni civilizati si sa ne evitam o perioada.Nu crezi ca e mai bine?

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli