duminică, 4 iulie 2010

Se pare ca...

..am innebunit.M-am uitat adineauri peste niste poze scanate, cu mine, de cand eram mic si frumos, acum sunt doar mare.M-am emotionat putin, mi-am adus aminte de multe lucruri.
Mi-am adus aminte de un tractor cu remorca pe care-l primisem cadou de craciun si pe care-l scapasem dupa pat, iar cand au facut ai mei curatenie l-au gasit.M-au facu cel mai fericit din lume.Mi-am adus aminte ca ma jucam cu sora-mea "nu te supara frate", si ma batea, si normal ca ma suparam.Imi aduc aminte ca aveam multe haine crosetate, facute de maica-mea.Ma intreb acum oare cum de avea atata timp liber pentru asta?Si stiu ca erau facute de ea pentru ca tin minte ca ma jucam pe covor cu ghemul de ata in timp ce ea croseta.Si mai tin minte ca tot timpul ma chema la proba, uram asta..uram sa fiu luat de la joaca pt a imbraca hainele facute de ea, ma simteam ca una dintre papusile sora-mii, in fine..Si ma mai gandesc, adica-mi amintesc ca atunci nu aveam nicio grija.Tata imi aducea portocale, mama-mi facea ciorba de fasole, iar sora-mea imi facea temele, ce sa-ti doresti mai mult de la o viata de copil.
Iar acum...acum ma gandesc la serviciu,la femei, la masini si la faptul ca nu-mi vine sa ma cac decat dupa ce-mi fac baie!Asta chiar nu inteleg..de ce-mi vine sa ma cac doar dupa ce ma spal cu gel de dus de femei pentru a-mi mentine pielea fina, cu sampon pt mentinerea culorii si sapun dove?

Nu mai bine era atunci?

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

2 comentarii:

  1. ba da. era mult mai bine atunci.
    asa ma simt si eu cand imi reamintesc.. cum eram atunci,ce faceam.. ce fac acum..

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli