luni, 19 iulie 2010

Mi se cere dar, refuz!!

Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt putin urat.Nu ma intelegi gresit, sunt cel mai frumos urat, deci si aceasta uratenie este, in viziunea multora, perfecta!Trecand peste asta, tin sa va anunta ca in weekend am fost pe Transfagarasean, am vazut o Romanie perfecta, un drum perfect si multi oameni perfecti.N-am stat mult, vreo 4-5 ore, nu mai stiu.Am facut cateva poze, perfecte, am mancat un mic si m-am dat pe tiroliana.Am mai fumat 2-3 tigari si inainte de plecare am mancat ceva de la MC, dupa multi, multi, multi ani.Acum, luni, am primit pozele..si ce necuratul era sa fac?M-am uitat la ele, normal!Si mi-am dat seama ca, cele in care apar, vreo 5-6 la numar, sunt hidoase.Am vrut sa cred ca fotograful nu prea stie sa ma scoata in evidenta si ca el/ea e de vina.No fucking way!!!!!!
Deci, de acum inainte, nu voi mai aparea in nicio poza, nu voi mai trimite si nici nu voi mai modifica vreuna in speranta ca voi fi mai misto!Ma rezum doar la a le face!O seara buna, la revedere!!

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

6 comentarii:

  1. doar tu iti cunosti toate "defectele"..doar tie iti vor sari in ochi cand te uiti la o poza...si tu esti cel mai apring critic al tau ...si cum lumea se invarte in jurul meu..eu tre sa fac vreo 100 de poze si de acolo sa aleg 5 care sa imi placa ...renuntasem intr-un timp sa mai vb la tel pt k mi se parea mie ca vocea mea suna oribil..asa ca termina buei cu prostiile ca nu esti hidos...si sa stii ca mi-a zis mie un maestru d`asta in Reiki ca ceilalti te vad asa cum te vezi tu ...stii cum ma vad de cand mi-a zis asta ??..cea mai frumoasa,cea mai desteapta...poza mea sta langa cuvantu` perfectiune =)))..ma ador :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eeee, tu te dai acum pe langa mine pentru ca te-ai plictisit(fac referire la blogurile cu acest titlu), probabil crezi ca asa iti vei castiga locul la mine in fantana.
    Dar e mult de lucru pt a ajunge in living, ca sa nu zic nimic de dormitor sau bucatarie!

    RăspundețiȘtergere
  3. mai copilut:) .. (te alint,as you can see) nimeni pe lumea asta nu-i perfect. dar! imperfectiunile,in sine,fac totul sa fie mai interesant,fara niciun fel de exagerare stilistica. e fain tare sa auzi povesti nebune,sa vezi oameni normali,sa-i descoperi. nah,aia e. suntem ceea ce suntem. am avut o petrecere luna trecuta,caterinca totala. in toate sunt stramba,urlu,rad,ma stramb. nu inseamna cine stie ce. aia e. noi sa fim sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, sunt de acord cu tine.diferenta este ca tu te strambi, iar eu nu:))))...Eu sunt deja.
    Dar retine, sunt perfect!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta incerc si eu sa zic andreea:))

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli