duminică, 25 iulie 2010

Esti cel mai frumos titlu din blogurile mele...

Stiti, stateam si ma gandeam, in timp ce mergeam cu 170 la ora pe DN, la toate lucrurile frumoase care mi s-au intamplat in ultima vreme.N-au fost multe..
Imi place de mor iubirea pe net.Imi plac replicile cu tenta sexuala pe care le zicem pe net.Imi plac mailurile pe care le ciesc dimineata, la prima ora, de pe calculatorul de la serviciu si-mi place ca stau...si stai..offline atunci cand sunt...esti...suparata!
Cand iti petreci noaptea la mine si ne certam, ma trimiti in camera cealalta, unde..poate de suparare, intru pe mess de pe telefon si ma uit in gol la rahaturile de meciuri din liga 1!
Intru pe tine sa-ti zic ca te iubesc, dar esti invisibile.Vreau sa te intreb daca vrei ceva de baut, dar esti invisible.Vin cu pasi marunti la usa camerei mele, dar mi-e frica sa bat, pentru ca nu mi-am cerut scuze..Nu, nu stiu pentru ce ar trebui sa-mi cer scuze, dar mi-e frica de tine atunci cand esti nervoasa.Si, nu bat..ma gandesc sa bat, dar ma opresc..Apoi, imi zic in gand: "o vreau, ma vrea, de ce sa fim suparati?"
Intru iar pe mess de pe telefon si intreb:
-Esti?
Niciun raspuns..
Insist:
-esti iubito?
-Nu sunt..mi se raspunde!
-Vrei ceva de mancare, de baut?Iarta-ma iubito.
-Nu vreau nimic, lasa-ma in pace...

Dupa 5 minute:
-Nu mai am mere!

Si, plin de emotie, bat in usa camerei mele si i-l duc.Ma prinde de mana si-mi zice:
-Te iubesc prostule!

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

5 comentarii:

Pacaleli