luni, 15 martie 2010

Intr-o continua astenie...


De cateva zile nu stiu ce se intampla cu mine.Nu mai am aceeasi vlaga care m-a facut celebru in lume.Am o stare de cacat.Mi-e lene de mor, mi-e somn, ascult doar muzica de taiat vene, ma uit pe tavan mai des decat in trecut.Toti in lista mea de mess au doar statusuri vesele si pline de viata sau linkuri care duc la tot felul de melodii sau faze funny pe youtube sau alte site-uri de genu.Eu..eu nimic, fara status, sau acelasi de 5 luni.Fara poze noi la avatar pentru simplu fapt ca urasc toata pozele in care apar.Gandul imi zboara din cand in cand la ea dar mai mult nu pot face, e bine macar ca (ma) gandesc.Imi urasc soneria de la telefon.In ultima vreme am vorbit foarte mult la felefon, iar cand il aud sunand imi vine sa-l pun pe jos si sa-l calc in picioare.Chiar nu pot da o explicatie starii care ma inconjoara.
Cand ma trezesc intru pe net, ma loghez pe mess dar nu vorbesc cu nimeni, citesc stirile din sport, apoi intru pe tot felul de site-uri, iar cand termin de facut toate aceste lucruri cad iar intr-o stare de cacat.
Sa fi venit primavara cu tot cu astenie?Are de-aface astenia de primavara cu starea asta de cacat?Sau sunt doar trist, doar ca nu vreau sa recunosc?Cine poate sa-mi raspunda?

11 comentarii:

  1. am dsparut eu si d'asta esti asa :P...pffff...sunt mai rau ca tine..am facultate de la 8 la 20...cand ajung aksa sunt terminata :(...vreau sa dorm :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu cred ca asta e cauza.
    Auzi, dar voi nu aveti vacanta dupa sesiune ca toti oamenii normali?

    RăspundețiȘtergere
  3. noi nu suntem normali,cica am avut vacanta o saptamana ...intre 2 examene :))...aaah..da si in mai,p la jumatate..incepe si sesiunea de vara ..care nu dureaza decat pana p 20 iulie :))..dragut,nuh ?

    RăspundețiȘtergere
  4. sper ca nu pe 22 mai, ca am sa ma supar rau de tot pe medicii aia ai tai.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai, nu cu mama, kiduleţ. >:D<

    Mi-s la fel de întoarsă pe dos ca şi tine. Empatizez cu matale şi cu-a ta stare de căcat.

    RăspundețiȘtergere
  6. sincer si eu am o stare nasolica tare :( n-am chef de nimic! nici de work,nici de distractii culmea! sa nu mai zic ca trebuia sa invat pentru un examen pe care il tot aman! de ce? de lene! deci se poate si mai rau.

    hai o zi frumoasa!te astept la o bere :P

    RăspundețiȘtergere
  7. @ corina, era sa zic in prima faza ca ma bucur ca nu sunt singurul care se simte ca un cur:))), dar nu zic, ca sunt baiat bine crescut:P
    Kiss corino, esti scumpa:*

    @Andreea, dupa cum sigur ai vazut, toti se simt asa.Hai sa dam vina pe primavara si sa ne gandim ca in curand ne vom servi cafele pe terase si vom manca inghe si vata de zahar.
    Spor la invatat, nu trage chiulul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu n-am dat niciodata vina pe anotimpuri pentru starile mele de cacao :)) Chiar mi se pare injust. Fa-ma sa inteleg. Daca primavara ti-a cauzat depresia, cine spanac te scoate din ea? E tot un anotimp sau altceva? :-?

    Eu vad lucrurile cu susul intr-o parte (ti-am mai zis) si consider ca avem nevoie periodic de "pauze" energetice. Altfel fiecare am fii un perpetuum mobile.

    Asadar don't worry, be happy. Profita de momentele de moleseala sa te cunosti mai bine si nu mai dramatiza atat.

    Cheers!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai cred ca da.Adica iarna ma scoate tot timpul din toate depresiile posibile si imposibile:))
    Sunt super plictisit, desi ies din oras destul de des, interactionez cu multa lume, parca nu mai are niciun farmec.
    Sa dea necuratul, cred ca sunt indragostit.

    RăspundețiȘtergere
  10. O sa-ti revii, ma. Si nu te mai mira atata ca esti in starea asta de cacat....

    RăspundețiȘtergere
  11. Stiu c-o sa ies, mi-e frica sa nu cumva sa ma obisnuiesc, iar atunci cand voi iesi sa nu fie alta stare de cacat:))))))))))))

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli