vineri, 12 martie 2010

Tigara mea nu esti tu, e KENT


Tata ma bate la cap sa nu mai fumez in casa, toata lumea din jurul meu ma bate la cap sa ma las de tigari.Este singurul meu viciu.De baut nu beau, de drogat nu ma drogez, de iubit, iubesc putin, dar inca nu e viciu, tocmai de aia imi zic in gand ca merit sa ma rasfat cu otrava care se numeste tutun.
In fiecare dimineata ma duc in bucatarie si stau pe scaunul din capul mesei si ma gandesc la toate lucrurile posibile si imposibile ce-mi trec prin cap in momentul ala.Ma gandesc ca o sa merg sa-mi vad echipa favorita inconjurat de alte 70 000 de persoane, ma gandesc ca in sfarsit se va intampla minunea si ca femeia pe care o iubesc imi va spune si ea:" si eu te iubesc".Ma gandesc la munca si la cati bani o sa castig, si la cum sa fac mai multi bineinteles.Ma gandesc la sora-mea si ma intreb cum voi reactiona in momentul in care imi va spune ca voi deveni unchi.Ma gandesc la prieteniile pe care le-am pierdut prost fiind si la cele pe care le-am refuzat destept fiind.Sunt multe chestii pe care as vrea sa le fac si nimic din ce este real si din ce ma inconjoara nu ma determina sa cred ca se vor si intampla.
De aceea, tigara de dimineata si cafeau pe care o fac cu atata daruire sunt cheia mea spre visare si spre locurile si lucrurile pe care mi le propun sa le fac si sa le vizitez.Si nu stiu din ce motiv, poate din cauza otravei care-mi intra in plamani si creier, chiar imi dau speranta ca le voi face.
Nu ma pot lasa de fuma doar pentru ca nu sunt sanatoase si pentru ca ele cauzeaza cancer, pur si simplu asta nu e un motiv sufiecient de puternic pentru mine, nu renunt asa de usor la singura evadare spre fantastic pe care o am in momentul de fata.
Cand stau rezemat de frigider si privesc formele pe care le ia fumul atunci cand il dau afara raman putin surprins, sunt semne asemanatoare hieroglifelor pe care le vedem pe peretii pesterilor si atunci incerc sa le deslusesc sensul, dar pentru ca nu pot, sau pentru ca nu vreau sa le gasesc adevaratul sens, le dau propria definitie si propriul sens.
Doar ea ma poate face sa ma las de tigari, femeia care ma iubeste dar care nu fumeaza.Dar ea nu exista, de aceea, tigara mea este kent si nu tu.

Injuraturile vreau sa la primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

10 comentarii:

  1. @daniela, o sa te trec si pe tine pe lista celor care ma bat la cap sa ma las, dar sa stii ca nu o sa cedez...ma tin tare pe pozitii:P

    RăspundețiȘtergere
  2. stiai k in 2 tigari se gaseste doza letala de nicotina ??:P..stiu o sa ma intrebi "si dc nu am murit pana acum?"..nu ai murit pt k mai mult de 90% din nicotina se distruge prin ardere iar fumatul unei tigari face ca nicotina sa patrunda in organism fum dupa fum...intre fumuri o parte de nicotina eliminadu-se...pam pam..da' las` ca stiu eu ca tu o sa te lasi..adik exista doua posibilitati..ori te lasi tu ,ori ma apuc eu ..tre sa o dam cumva la pace :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anna Am si zis mai sus ca doar femeia care ma iubeste si nu fumeaza ma poate determina sa ma las de tigari, deci acestea fiind spuse, intelegem ca eu o sa ma las, nu o sa te apuci tu:P

    RăspundețiȘtergere
  4. eşti şi tu o pacoste . şi mie-mi zice ăl bătrân să nu mai fumez , dar eu fumez la mine în cameră , ce pula mea .

    RăspundețiȘtergere
  5. Da mai scarbosule, dar mie nu-mi place sa fumez in camera ca-mi miroase apoi urat.Adica ziua hai ca merge, dar noaptea nu pot dormi daca miroase a fum, asa ca ma duc in bucatarie.chestia e ca taica-miu s-a lasat de un an si ceva si nu prea mai vrea sa fumeze nimeni, dar...

    RăspundețiȘtergere
  6. Majoritatea fumatorilor fumeaza cam peste tot.E drept ca eu nu sunt fumatoare,dar deja m-am obisnuit doar sa ii injur in gand pe cei care mi distrug aerul :))

    "Ma gandesc la prieteniile pe care le-am pierdut prost fiind si la cele pe care le-am refuzat destept fiind". geniala ideea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da andreea, cateodata sunt un mic geniu, dar nu in toti ochii, ci doar a unora.
    In ceea ce priveste fumatul, nu-ti dau dreptate.Afara am voie sa fumez, iar in pub-uri sunt deja locuri pt fumatori si pentru nefumatori, deci...

    RăspundețiȘtergere
  8. Mare adevar zici tu aici copile... Si asta o poate confirma oricine a fumat/fumeaza. Personal am egalat-o cu transa samanilor, desigur intr-o lume moderna, astfel devnind cu totii mici mari spirituali. Suna bine, nu? :D

    In incheiere ma simt obligat sa dau un citat:
    "Fara vicii am fi doar niste roboti."

    RăspundețiȘtergere
  9. Apropo de citat, mi s-a facut dor de melodie, o sa-i dau acum play.

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli