duminică, 7 martie 2010

Mandru de mine, NOT

Si uite asa, fata cu tate mari ce-mi era vecina intra si-mi zici:
-wow, n-am fost niciodata in camera ta si ne cunoastem de 18 ani imediat!!
Da, in momentul ala, omul , adica barbatul din noi, trebuie sa reactioneze intr-un fel sau altul.Al meu cred ca dormea sau erau rupt de beat pt ca prima replica ce mi-a trecut prin filtrul( se pare foarte imbaxit sau foarte larg) al creierului, a fost:
-Da, dar nu te obisnui cu asta!
Smaf o palma peste cap, un pumn in burta si un deget in ochi.Asta am simtit ca merit.Cum frate, de ce replica asta cretina si fara sens?
Si nu stiu de ce, prima melodie care mi-a venit in momentul ala in cap a fost asta:



Adica stiu de ce a fost asta.Cred ca vroiam sa fiu ca aia din film care se lasau greu de agatat si care maniPULAu pe toti.In fine..
Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...

11 comentarii:

  1. asta e unul din filmele mele preferate..:D..It's hard for me to say what's right when all i wanna do is wrong...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anna, da..e un film misto.Totusi, prima parte a fost ok, apoi a doua destul de ok, iar a treia, jalnica.

    RăspundețiȘtergere
  3. prima parte a fost f marfa..a doua nu mi-a placut,iar la a 3-a cred k ala care a scris scenariu era fumat ..aiurea...dar prima parte :X..

    RăspundețiȘtergere
  4. aa daaa..si am uitat esentialul..maaa ma-nseli ???adica...am auzit io prin batrani cum sta treaba cu vecinele astea :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Anna, nu zic asta ca sa scap de ceva dar, desi toti ddn cartier se uita dupa ea si saliveaza, pe mine nu ma atraga deloc.Si, sa zicem ca sunt unul dintre privilegiati, doar cu mine vorbeste din cartier:)))).Nu-mi place de ea, adica e o prietena buna, dar atata tot.

    Nu acelasi lucru il pot spune despre prietena ei, mama ce misto e tipa.

    RăspundețiȘtergere
  6. amici,amici..ne F*** de mici :))))...deci asa ,cu prietena lu` vecina..te-ai vandut :))

    RăspundețiȘtergere
  7. nu mamicule, inca nu m-am vandut..inca sunt la vanzare, licitezi?
    hai baga-te, sa vad cat merit in ochii tai

    RăspundețiȘtergere
  8. nu licitez buei ...k nu e nevoie ..te-am arvunit de mult :)))...eheee pai cum ramane cu planul nostru de a pleca in Canada ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Mergem baby, termina-ti scoala sa nu fie probleme si mergem.nimic nu s-a schimbat, planul ramane in picioare.

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli