sâmbătă, 6 martie 2010

Sunt prea sensibil

Azi, am fost in oras cu un fost coleg de liceu, am mai stat la o poveste, am mai ras, am baut si-o bere, dar fara alcool.Acum, cand sunt acasa de vreo 30 de min ma gandesc la ce dracu sa fac sa-mi treaca durerea de picioare.Ati avut vreodata durerea aia cretina de picioare?Adica aia care va da impresia ca picioarele voastre sunt, parca, imprumutate de la altcineva si nu-si gasesc locul lipite fiind de curul vostru?
Asta e durerea pe care o simt cam de 3 zile, nu-mi da pace, nu mai pot sta nici macar pe scaun, apoi in picioare.Durerea asta mi se trage apoi si la cap.Am senzatia ca am capul prea greu pt gatul asta sensibil si nu mai pot sa-l tin drept.Efectiv imi cade, ori intr-o parte, ori in fata si de cele mai multe ori sfarstete pe birou.La maini situatia este putin altfel, este o durere asemanatoare febrei musculare, imi ridc foarte greu mainile cateodata.Oare ce am?Sunt prea sensibil.Acum 2-3 ani nu ma durea nimic, eram ala care la sutele mele de kile batea la viteza orice slabanog care avea curajul sa ma provoace.
E clar, imbatranesc.Burta creste, parul se albeste si cade, barba creste si ea pt ca nu-mi place cum imi sta fara.Tot tacamul.Chestia cea mai importanta este durerea asta de picioare, oare cum sa scap de ea?

Totusi, monstru din bucatarie se numeste sotie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli