luni, 1 martie 2010

Stele patrate pentru....


Nu, nu ma las mai prejos.De fapt nici n-am cum, a venit si la mine primavara.Si la mine canta pasarelele in fata geamului, si la mine sunt mii de buchetele de ghiocei care-mi sar parca in mana si-mi zic: "ia-ma si daruieste-ma, uite ce misto sunt, ia-ma nu ezita".Asa ca, il iau.Si apoi ma gandesc cui sa i-l dau.
Chestia e ca primavara vine cu viata, cu stari noi, cu ochii mai clatiti si mai dornici de a iesi in evidenta.Vine cu chef de viata si cu chef de a face multe chestii pentru persoanele care inseama ceva in vata noastra.Din cauza asta m-am hotarat ca in primavara asta sa nu mai fiu asa cum imi doream atunci cand eram mic, adica invisibil.Primavara asta fac stele patrate pentru cineva.Le transform pe toate si apoi i le pun pe un cer special cu un snur alb-rosu in colt.(ah, dinamo, my love).
Sa nu va aud cu chestii de genul:"te-ai indragostit kid", "mama ce romantic esti" and shit.Asta stiu si eu, am aflat ieri de pe facebook ca sunt 91% indragostit.Cer si stele patrate pentru tine, ca doar e primavara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli