sâmbătă, 20 martie 2010

Pentru ca tin cu FC BRASOV

Eu stau la 5 minute de mers pe jos de stadionul Tineretului din Brasov, stadion pe care joaca echipa orasului.Cand le zic prietenilor ca ma duc sau ca sunt la meci ma intreaba:" bai, tu esti nebun, ce dracu tot faci pe stadion?"
Ei nu inteleg ca atunci cand nu ma duc la meci, dar ies in fata blocului sa-mi cumpar un pachet de tigari si aud cum tipa si cum ovationeaza astia echipa mi se ridica parul pe mana.Iubesc orasul, iubesc echipa asta, ma duc la meciuri de cand eram mic si o sa ma mai duc indiferent de forma in care se afla baietii.

Dupa cum probabil stiti, au aparut niste hardchorus cum au fost ele numite de catre Puma care sunt de fapt niste invitatii, ca lumea sa vina la stadion, si niste declratii de dragoste pe care le fac suporterii echipelor lor.Prima a fost asta:


A doua a fost asta:



Iar a treia a fost asta:



Da, stiu ca nu e chiar la fel, da..stiu ca nu se poate compara, dar sunt mandru ca suntem pe locul 3 la chestie de genul.Ne-am aliniat si noi tarilor mai moderne pentru care fotbalul nu inseamna doar batai intre suporteri, scandaluri intre conducatori si blaturi.

Fortza Fc Brasov, pe 25 martie voi fi iar pe stadion si voi incerca sa cant melodia asta, ar fi misto sa cante tot stadionul, cred ca am intra in categoria celor mai frumoase galerii.

P.S. a nu se intelege ca sunt un maniac cretin si idiot care rupe garduri intra pe teren si ia la bataie jucatorii cand nu joaca bine, sau care participa la batai intre galerii, desi la brasov nu prea a fost cazul.

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

5 comentarii:

  1. Bravo ma! Intotdeauna sa lupti pentru ceea ce crezi. Eu sunt rapidist, sau am fost ori naiba, o sa fiu mereu. Ideea e ca de cativa ani buni nu mai merg pe stadion din atatea motive incat ti-as incepe un blog numai pe tema asta :))

    Revenind la articol, nu se compara dar sa-mi bag pl de nu intentia conteaza, enorm ^^
    Pot sa zic ca imi place Brasovul mai ales cand l-au avut pe Razvan :D

    O sa-ti fur incheierea cu prima ocazie. E prea tare "sticlele de bere vor deveni curve". Genial. Banuiesc ca la Partid e barul vostru... cheers!

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S.: Acum am observat ca ultimul alineat e de fapt semantura ta :D nice ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, este barul nostru de cartier, o bodega imputita, dar tot timpul deschisa atunci cand trebuie.
    Recunosc ca nu se compara cu englezii, astia sunt magnifici, dar important e mesajul pe care vrem sa-l transmitem, nu calitatea vocilor sau a cantecului.

    Pt incheiere insa, tre sa platesti drepturi de autor:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am auzit ca Fc Brasov are probleme de natura financiara.Mda,ca de obicei,orice este atins de pretinsa asta "criza".

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Andreea, are.Cred ca din cauza asta si merge echipa atat de prost.Adica o singura victorie si un egal din 6 meciuri, ceea ce inseamna 4 puncte dintr-un total de 18 puse in joc.Sper sa am azi timp si sa ma duc la meci, e si vreme super misto la Brasov.

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli