duminică, 7 martie 2010

M-am saturat!


Va vine sa credeti ca asta a fost primul meu blog?Da, asa e, l-am sris undeva prin 2007 si eram suparat.Dupa cateva zile super petrecute in capitala de cacat, am ajuns acasa si parca am fost lovit de realitate in moalele capului, iar sunetul si durerea au fost foarte greu de suportat.Capul mi-a fost spart la fel de usor precum picamaru loveste suprafata de beton pe care vrea s-o penetreze.Si, ma credeti ca primul comentariu la postul asta a fost facut de prima femeia care mi-a inselat increderea?Sa revenim la blog: va sunt prezentate frustrarile mele de prin 2007.

m-am saturat...de oamenii care vor spaga sa-si faca treba...
m-am saturat ...sa fiu tratat cu dispret in trafic doar pt ca nu am septar
m-am saturat...de oamenii care cred ca pot cumpara totul,inclusiv pe mine
m-am saturat...de politicieni,de politisti,judecatori corupti
m-am saturat...de averile lor "cinstit"castigate
m-am saturat...de nesimtirea cu care ne trateaza
m-am saturat..de hotii de tel mobile de pe strada
m-am saturat...de faptul ca vad copii care nu au nici un viitor
m-am saturat...de parintii care doar fac copii
m-am saturat...de familiile care traiesc din ajutorul de somaj
m-am saturat...de oamenii care ma vb pe la spate
m-am saturat...sa mi se zica nebun doar pt ca-mi place ploaia
m-am saturat...sa iubesc si sa nu fiu iubit
m-am saturat...sa fiu eu cel care-i face pe ceilalti sa zambeasca
m-am saturat..de perechile de nike care danseaza pe manele
m-am saturat...sa am intrebe lumea daca am bani
m-am saturat...de femeile care ma intreaba ce masina am si cu ce se ocupa tata
m-am saturat...de mincinosi
m-am saturat...sa nu stiu nik de apropiati
m-am saturat...de oamenii care nu se tin de cuvant
m-am saturat...de gara din brasov plina de pesti si curve
m-am saturat...de politistii care joaca table cu ei
....
m-am saturat... sa mi se spuna sa ma las de fumat!!

m-am saturat de prima zi din saptamana ca atunci incep toate!!!

Ei, cum a fost?Mie si acum imi place, ceea ce se intampla foarte rar, pt ca sunt schimbator ca vremea, cand e ok, cand nu.
Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

4 comentarii:

  1. uite ca nu ti-am dat add pe facebook si nici nu intentionez :)) dar am fost curioasa de ceea ce scrii pe blog.
    have fun!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andreea, se pare ca amenintarea de a ma uri cu giolly pe facebook a dat lumea peste cap.nu-i bai, oricum nu ai ce vedea pe facebook.
    In ceea ce priveste blogul meu..e doar un blog cretin

    RăspundețiȘtergere
  3. @Andreea, sa stii ca si mie imi plac.

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli