marți, 3 noiembrie 2009

albul iaurtului si cutia veche

Cand esti beat esti prost, sau..cand esti beat esti curajos, sau..cand esti beat esti nostim, sau cand esti beat ai pofte care mai de care mai ciudate..Eu nu sunt beat..in schimb sunt baut..Si pentru ca sunt baut am dreptul sa am pofte care mai de care mai ciudate..si ma duc sa-mi cumpar..IAURT.
Este al nu stiu cate-lea iaurt cu capacu bulit. pe care il vars pe mine sau in rucsac. De ce fericirea tuturor oamenilor nu este afectata? Pentru ca numai mie imi pasa ca atunci cand primesc ceva, acel ceva sa fie, din punct de vedere fizic, integru. De ce nu primesc ceva ce imi cumpar si arata ca pe raf la fel ca in mintea mea?. In mintea mea iau iaurtul, il strang in mana, nu curge pe la capac pentru ca NU ARE CAPACU DEZLIPIT, il indes in geanta cu branza, pastele, pestele, sarea, faina, puiu, crochetele, merg mai leganat si il scot pe tot, care-i in acelasi loc! nu curs peste toate cele si ca cado’ si peste agenda. mnezo.
De ce vad capacul de la sucul natural de GREF lipit cu scoci, abia cand ajung acasa?! De ce exista dumnezeu si de ce iarta? Pentru ca nu e adevarat. nimeni nu iarta, nimeni nu uita, nimic nu se trece cu vederea. Sunt doar zambete si priviri sincere si adevarate care graiesc adevaruri in locul buzelor.

muie oncos din buna-ziua!

ar trebui sa ne reducem doar la: uite banii, ia-ti iaurtu, date-n sange ca iar mi-a curs in plasa. :|

suntem niste lipiti cu scoci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli