duminică, 22 noiembrie 2009

Bah, sunt multumit

Postare scurta si la obiect.Cateva randuri sper sa-mi fie de ajuns pentru a-mi multumi.Mi-am tras, golanesc vorbind, un soi de prieteni de pe tot felul de bloguri si site-uri, care au o varsta destul de inaintata, dar vorbesc si scriu corect.Am ramas putin surprins trebuie sa recunosc..De ceva timp intalnesc in lumea virtuala doar agramati si aliterati sau pustani de cativa ani care scriu atat de complicat incat ma fac sa ma simti PROST ca nu sunt in stare sa citesc cursiv ceea ce ei vor sa transmita prin tot felul de stelute, fluturasi, camioane si multe alte improvizatii.
Bravo mosilor, bravo(injuraturile vreau sa le primesc personal in compania sticlelor de bere ce vor deveni curve, la partid(...), asta daca v-ati simtit ofensati)

2 comentarii:

  1. :)) funny
    cel mai tare lucru care mi s-a intamplat vreodata in legatura cu o baba,ca sa zic o doamna mai in in varsta a fost ca dansa vindea tigari si bauturi racoritoare intr-un non stop... si vorbea o engleza atat de fluent ca mi-o punea pe a mea ..undeva! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da sa stii ca alea sunt obligate sa vorbeasca limbi straine.Cine crezi ca mai angajeaza vanzatoare cu liceu terminat?Nu, acum cerintele sunt mult mai mari.Acum se cere facultate.

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli