joi, 26 noiembrie 2009

Parfum de Dacie

Mergand pe principiul:" bah, stiu ca sunt prost, dar trebuie sa si semnalizez in ipoteza in care n-a aflat inca toata lumea", ma pune necuratul sa-mi fac un mic test pe net.Titlul testului era ceva de genu asta:"Afla cat mai ai de trait.Afla data mortii tale".Ok mi-am zis, hai s-o facem si pe asta, n-ar fi primul sau singurul lucru cretin pe care-l fac.So, raspund la 30 de intrebari cretine, ritmul inimii batundu-mi tot mai tare pe parcurs ce ele se apropiau de sfarsit, ca sa aflu la sfarsit ca, in ciuda modului meu de viata, raspunsul testului este unul INGRIJORATOR, scris pe un fond rosu cu mutlte semne de exclamatie pe acolo.Si ma tot uit pe pagina aia cu gandul ca raspunsul final al testului este undeva ascuns si eu nu-l vad.
Dar nu, ca sa afli raspunsul la testul cretin, trebuia sa mai faci ceva, si anume sa trimiti un mesaj la un nr de tel scurt, mesaj care costa 3 Euro, bineinteles erau necesare doua mesaje lol.Si atunci mi-am zis in gand:"Sa-mi bag pula daca eu o sa platesc ca sa-mi aflu data mortii".Am ramas nesatisfacut de test:(

2 comentarii:

  1. Am facut si eu testul asta de care zici. Cu siguranta scorul nu trebuie sa fie unul ingrijorator, dar mesajul asta are rolul de a te convinge sa trimiti sms si sa cheltui 6 euro + tva pe...ce? Pe un raspuns care iti intra automat, la care nu se oboseste nimeni. De banii astia trebuiau sa ma si consoleze si sa-mi faca o ciocolata calda sa ma linistesc. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @denisa Macar de-ai fi cerut un vin fiert, nu stiu daca e mai scump, dar macar ar fi avut un efect in plus:P

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli