vineri, 6 noiembrie 2009

Un film regizat prost.....

As vrea sa fiu un actor in timpul meu si sa fiu capabil sa joc roluri din trecut, pentru a trai putin in lumea aia, dar si din viiotor, ca apoi sa le zic prietenilor mei ca nu merita sa astepte viitorul cu ardoarea cu care il asteapta, sau din contra, sa le zic ca viitorul este cel mai bun lucru pt noi toti.Ca viitorul v-a fi mai bun, sa-i umplu de sperante.Dar toate astea depind de un scenarist bun, un regizor la fel de bun si de decoruri perfecte.
Castingul ar trebuie sa fie si el de exceptie, pentru ca altfel n-ar mai fi viitorul jucat perfect.Dar jucam, fiecare dintre noi, acest rol de care nu putem scapa.Jucam un rol in prezent, iar lucru asta se pare ca ne consuma toate resursele, ne plafoneaza.Asta inseamna ca scenaristul precum si regizorul sunt de doi bani.Sau poate este un rol mult prea greu pentru niste actori asa de slabi ca noi, ca mine?
Oricum ar fi, eu ma duc la auditii si la repetitii pentru ca vreau sa fiu cel mai bun..si apoi tata sa-mi ridice interdictia de a fuma in casa, oamenii de la Partid sa-mi ceara autografe si sa-mi zica:
-"Nu dai si tu o bere, ca te-ai ajuns?",
sa nu ma mai intereseze ca mi-a crescut mustata dintre picioare, ba din contra, aia sa fie semnatura mea.Si lumea sa zica cu admiratie:"uite-l, el e!"
So, my dear friends, i'm looking a director, a good one, to make me the best

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli