vineri, 20 noiembrie 2009

Hai sa nu mai zicem...provincie

Azi m-am gandit sa dezbat, prin prostia care ma caracterizeaza, un subiect care ma calca pe bataturi.
Bucurestiul, este capitala tarii, asa si..?!?Mi se rupe de capitala, mi se rupe de locuitorii capitalei si mi se rupe de cei care se muta in capitala din provoncie si apoi o ridica in slavi.
Provincia, este formata din restul, asa si..?!?Mi se rupe de toti bucurestenii care zic ca se duc in provincie, care injura provincia si care se muta la provincie(sau isi fac case pe aici).
Romania, este o tara frumoasa dar plina de oameni de cacat, este formata din Bucuresti+Provincie.Fara astia doi poli(se pare ca unul pozitiv, iar altul negativ), nu prea exista tara asta.
Asa ca, dragi bucuresteni, terminati cu superioritatea asta pe care credeti c-o aveti prin simplul fapt ca locuti "la capitala".Nu sunteti decat niste prost crescuti si niste dobitoci, cu mici..foarte mici exceptii.Ne-am inteles?Suntem egali, bagati bine la cap..

P.S.
(de parca am scris o scrisoare)..Eu sunt microbist, ma duc la meciuri si va pot spune doar atat:"bucuresti, bucuresti, groapa de gunoi a tarii noastre esti".Dar n-o sa va zic..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli