miercuri, 11 noiembrie 2009

Vreau sa traiesc in comunism

Poate o sa vi se para ciudat ca gandesc si spun asta, mai ales ca nu am trait in perioada aia.Recunosc: nu stiu cum era pe vremea aia, dar stiu cum e in vremea mea.Si in vremea mea e naspa, super naspa.Eu stau in Brasov, locuiesc aici de cand m-am nascut, acum 24 de ani.Iar Brasovul era un oras industrial.Multi muncitori, multa lume cu serviciu, nu cred ca se plangea cineva...La mine in cartier era o fabrica dar peste noapte a disparut.A disparut la propriu.Nu mai e nimic acolo, nici macar ruine.Dar acum voi avea un nou MALL in cartier.Uzina de tractoare din Brasov a disparut si ea.Acolo va aprea, din nou, un MALL.Din orasul industrial plin de ingineri, tehnicieni, maestri, muncitori a ramas doar numele.Acum, sau cand MALL-urile vor fi gata, Brasovul va deveni un oras de vanzatoare si agenti de paza.Cine iti va sta in cale la angajare cand vei arata CV-ul, unde va scrie ca ai terminat Politehnica, Dreptul, Medicina?Nimeni!
Vei fi cel mai bun dintre cei mai putin buni, dar e bine, nu?
Grav e ca nu doar industria moare.Unde sunt cinematografele alea misto de pe vremuri?Unde sunt salile de teatru si zilele de marti in care marii nostri actori precum Dem Radulescu, Gheorghe Dinica, Toma Caragiu, Florin Piersic, ne mai luau din griji si ne faceau sa radem?Unde sunt zilele alea in care familiile chiar petreceau timp impreuna?
Ne-am transformat dar nu ne-am transformat in bine.
20 de ani de democratie comunista.
20 de ani de corcitura politica.In acte democrati, in realitate democrato-comunisti.Nasteti-l acum pe viitorul presedinte, pentru ca astia de acum nu-mi lasa decat un gust amar.M-au dezamagit, iar eu vreau RESPECT!

Un comentariu:

  1. Din pacate respectul d ecare vorbesti tu si pe care il vrem toti (toti oamenii aia normali stii) nu va mai exista! Mai nou sunt alte jocuri in schema,alte prioritati pentru altii..
    Suntem prea mici intr-o lume atat de mare...

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli