miercuri, 18 noiembrie 2009

Am fost invincibil..pt 2 ore

Sunt zile cand sunt mai bun decat voi, cand va stiu toate secretele.Sunt zile cand femeile nu-mi rezista si ma suna pana raman fara baterie la masina.Dar acum, adica atunci, n-a fost o zi prea buna.Mic, pe la 16 ani, a fost prima data cand am baut, dar am baut nu gluma.
Acum urmeaza sa povestesc o mica parte din cea mai grea zi din viata mea:))
Colegi de clasa dornici de afirmare intre alti colegi, minte scurta si proasta, bani cam multi pentru perioada aia, lumea incostienta care ne-a servit prea multi litri de vin intr-o sticla de aia Fanta de un litru(dar de sticla), destul de frig afara(...) sfarsit de iarna, cam astea au fost "ingredientele" unei zile perfecte de 2 ore.Am baut cu to(n)tii de parca ziua de maine depinde de aia, eram cei mai tari, cei mai buni prieteni, eram invincibili cu sangele in alcool, a fost ok.Dar tot ce e bun se termina la un moment dat.La noi s-a terminat cu terminarea banilor, asa ca am plecat spre casa, putini obositi..Asa paream atunci, doar putin obositi, dar dupa cum ziceam totul are un sfarsit.La mine filmul s-a taiat cand am ajuns acasa la caldura si cand m-am aplecat sa-mi desfac sireturile de la bocanci.Am laut somn instantaneu, dar invincibilitatea mea a mai tinut pana am intrat in camera si m-am asezat in pat.Bai ce senzatie nasoala cand iti dai seama ca toti care ziceau ca la betie se invarte casa cu tine, nu mint.Super..Abia asteptam sa le zic tuturor a doua zi.Dar frica mi-a intrat in oase atunci cand ii auzeam pe ai mei vorbind si da, am avut o starea nasoala rau cand l-am auzit pe taica'miu spunand:" ma duc s-aduc lopata din beci sa-l invat pe dobitocul asta minte".Atunci m-am trezit ca prin minune si m-am dus la baie ca sa fac ce am vazut ca se facea in filme, si anume: dus cu apa rece.Dar la mine era mai greu, ca nu puteam sta in picioare, asa ca mi-am solicitat scumpa sora la munca in folosul..meu:
-Du-te te rog la baie si pune juma' de cada cu apa rece..asta i-am zis.
Zis si facut, apa era la locul ei, dar cada nu..cada inca se misca dubios de repede si in locuri in care nu stiam ca poate ajunge.Cu greu intru in ea, dar modalitatea a fost ca atunci cand sari un gard.Si nu, nu am aterizat in picioare ci intr-o parte.Am stat acolo crezand ca apa rece ma va trezi.Gresit, total gresit.Am adormit in cada si ma tot scufundam.Mama a intrat la fix, exact cand apa imi ajunsese la gura.In acel moment mi-a pus mana in gat ca sa ma scoata din cada, dar aceasta i-a fost inlaturata de mana mea pt ca aveam un mic discomfort.Vedeti, si in stare de inconstienta nu-mi place ca cineva sa-mi puna mana in gat(luati aminte).In acel moment s-a intamplat si inevitabilu', am vomitat.Da, am vomitat in apa in care eu eram, cu mama de fata si nu o data, de 3 ori.Apa nu mai era incolora si inodora.Apa era blestemata cu vinul si cu mine..naspa treaba va zic eu.
M-am trezit a doua zi din cauza fixului ce suna fara oprire, era tata:
-Salut, ce faci?
-Bine, ii zic..ma pregatesc s-o tai la scoala.
-Te simti bine, sigur?
-Da, tata..perfect.
-Bine, atunci vb acasa dobitocule..
In momentul ala mi-am cam varsat maroul in chilotii mei albi.

Am ajuns si la scoala.Ma durea capul, ma dureau toate de data asta.Dar numai asta se auzea in clasa:
:"Trage-mi-as o vulpe-n coaie, ce m-am imbatat de la vinul ala de ieri."
"Si eu la fel";" si eu";"si eu"

Dar omul este ca sa te distrezi, nu?

2 comentarii:

  1. :))) Wooaaa', cum de-am ratat aşa ceva?!

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu nu stiu cum de ai ratat asta, dar crede-ma ca a fost cam de 23243545432453435 de ori mai grav in realitate.In scriere suna doar funny, dar atunci a fost crunt.

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli