luni, 16 noiembrie 2009

Rexona for men

Bai, care mi-ati ciordit muza?Nimeni?Pai cum dracu de nu mai am inspiratie pentru cretinismele mele cretine?Eiii.......Gata, m-am uitat la vaza mea in forma de topor si ideea pe care o aveam in cap acum 3-4 zile mi-a revenit.Incerc sa vorbesc doar prostii, sper ca si reusesc, asta face blogul meu special si necitit.
Cat e ceasul?O intrebare banala?Bah, ce sa zic, mie mi-e dor sa ma intrebe cineva cat e ceasul.Dar n-o mai face nimeni pentru ca sunt unii care au si 4 ceasuri in birou.Cum 4 ma intrebati?Pai va zic eu: unu la calculator, jos in stanga, altul pe perete, de obicei deasupra usii, altul la telefon(iar daca ai mai multe telefoane creste numarul) si inca unu la mana.Acum nu mai poti agata cu replica aia (b)anala:" nu te supara, n-ai un ceas?"Ce pacat ca vremurile evolueaza, cateodata...Pfoaii, a intrat Corina pe mess, sper ca n-o sa citeasca ce-am scris, ca atunci voi avea primul cititor, nu vreau asta.
Blogul meu public vreau sa fie doar al meu.Adevarul e ca in fiecare dintre noi doarme un geniu..si cu fiecare zi tot mai adanc si mai adanc.Geniul meu este puturos, dar macar imi mentine blogul pe primul loc in topul cretinismelor necitite.Apropo, imi place vaza mea in forma de topor.E super

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli