vineri, 27 noiembrie 2009

Your mother's a MILF

Femeia.Ea ne da viata, pe ea o iubim, pe ea o uram, fara ea nu am putea trai, ea ne conduce, ea ne ghideaza.Femeia e frumoasa cu totii stim asta, femeia e frumoasa si tutusi trebuie sa fim constienti ca femeia e PROASTA.Nu ma pot referi doar la una anume, fapt ce imi va aduce antipatia multor femei si voi fi urat si de unii barbatii.Nu sunt misogin, eu iubesc femeia si sunt cosntient ca mama e femeia, ca viitoarea sotie(din fericire) e femeie, totusi trebuie sa accept chestia asta.Ca sa nu generalizez intr-un mod chiar asa de dur, zic ca doar femeia din Romania este proasta.Zilele trecute ma uitam pe un site si urmaream o emisiune despre femeile trecute de 30 de ani din America, femei ce au pozat in playboy.La casting si la sedinta foto le-au fost adresate niste intrebari la care ele erau obligate sa raspunda, printre care si asta:"stiti ce inseamna MILF?"
Unele au incepput sa rada si chiar au explicat ca au auzit fara sa vrea cum prietenii copiilor lor, le-au spus asta acestora, deci se simt flatate ca niste tineri se uita la ele si ca la niste obiecte sexuale, nu doar ca mamele prietenilor lor.Unele, e drept, n-au stiut si au asteptat cu curiozitatea specifica, definitia.Ei bine, pentru cele care inca nu stiu, milf inseamna Mother I'd Like to Fuck.Ca sa-mi explic si acest gand cretin, zic in apararea mea, ca motivul pentru care am zis ca femeile sunt proaste nu are legatura cu definitia ci cu modul in care o accepti.Acele femei, desi erau filmate si fotografiate, deci erau inconjurate de multi oameni, in special barbati, au imbratisat aceasta definitie nu tocmai academica, si au imbratisat-o chiar foarte bine.
Problema este ca la noi, desi ne dam mari intelectuali si neconformisti, atunci cand ii adresezi unei femei aceste vorbe:" oh shit, you're a milf", sau "your mother's a milf", s-ar putea sa te trezesti intampinat de niste vorbe nu foarte dragute, vorbe care includ in mod automat, obligat chiar, pizda mamii tale.Eu nu inteleg de ce nu puteam accepta lumea in care traim si de ce construim in jurul nostru un zid, de proasta calitate as spune, pentru ca el poate fi darmat imediat de cineva care-si da interesul.Iubesc femeile care injura, iubesc femeile in fata carora nu ma cenzurez(desi de cele mai multe ori o fac, pt ca sunt un domn ce pula mea) si iubesc femeia care are mintea deschida.
Sa nu ne mai ascundem dupa visin atunci cand vrem sa vorbim despre sex si despre pozitii, sau despre jucarii etc.Subiectul asta n-ar mai trebui sa fie tabu.Oricum, in pat, multe femei sunt ciudate rau..deci cumintenia de care vreti sa dati dovada este stearsa in mod miraculos atunci cand va dati sutienu' jos.

Pentru eventualele injuraturi la adresa mea, va rog adresati-mi-le la partid unde sticlele de bere vor deveni curve.

2 comentarii:

  1. you're=you are si da,asa ar fi offensive pentru toti aia care nu's mame.. In rest,ca viitoare doamna respectabila and pretty and non-smoker -pentru ca asa va fi...da,s-ar putea sa ma supar,eu si cu alte multe milioane inafara de mine.pentru ca nu e prostie sa vezi omul ca om si nu ca sex object;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @raluu..da, asa e!Mea culpa pt greseala grava din titlu, am si corectat-o pt a nu mai primi si alte note proaste.Dar de ce nu e ok sa vezi omul ca sex object?Toti o fac, chiar si tu..sa nu-mi zici ca nu ai fost niciodata intr-un club, bar, pub, plimbare, chef, etc si sa vezi acolo un tip care arata mai mult decat bine si la care nu te-ai gandit macar o secunda in timp, ce-l priveai la cum s-ar comporta omul in asternuturi.(se paote sa nu te fi gandit, pt ca nu stiu cati ani ai:))) ), important este cum rezolvam sau cum controlam aceasta "problama" pe care, se pare, o are chiar toata lumea..

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli