miercuri, 11 noiembrie 2009

Foaie verde matostat, mie-mi vine sa ma cac

Nu pot sa irosesc o erectie daca in jurul meu sunt doar femei goale.
Nu pot sa nu injur daca in jurul meu sunt doar oameni care merita injurati.
Nu pot sa nu vorbesc despre politica daca doar despre asta se vorbeste in ultima vreme.
Acum ascult stirile la radio si surpriza, se vorbeste despre referendum..Refuz sa votez cu astia care sunt acum in cursa pentru sefia tarii.Sunt curios sa aflu care dintre astia 3: Gioana, Base, Antonescu vor doar funcita de presedinte si cine isi doreste doar beneficiile pe care le aduce "job-ul"..
Politica este un subiect despre care pot vorbi la nesfarsit, dar mi-am promis sa nu mai fac politica, pentru ca nu am cu cine.Totusi am sa ma duc la vot si am sa pun stampila aiurea pt ca votul sa-mi fie anulat.As vrea sa faca asa toti cei care au drept de vot, cred ca doar prin metoda asta revolutionara le dam peste nas celor care ne iau de prosti si care cred ca ne pot maniPULA.
Duceti-va la vot, asta e sfatul meu, dar nu va astepti la o mine pentru ca veti fi dezamagiti..

20 de ani de democratie..ce repede trece timpul democratic cand traiesti inca in comunism..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli