marți, 3 noiembrie 2009

let's work..please

Esti stundet, sau tocmai ai terminat o facultate, iti cauti de munca, este normal pana la urma, doar n-o sa stai pe banii alor tai pana vei implini 2500 de ani, in plus ar fi rusine mare.
Pt ca esti un oM destul de informat in domeniul in care ai terminat, degeaba, o facultate..esti tentat sa aplici la un job, despre care sa stii ceva..si acum ma refer si la firma in care te angajezi.Este ideal de stiut, atunci cand esti la un interviu, sau te pregatesti sa fii intervievat in vederea obtinerii un loc de munca bine platit, cu ce se ocupa firma respectiva.Desi ai zis ca nu o sa mai inveti in viata ta dupa licenta, mai faci un efort si te documentezi despre toate aceste cacaturi, tocmai pt a avea un plus in fata altor candidati.Pana acum toate sunt bune, totul pare a fi de partea ta, dupa cateva minute esti angajat..SUPER
Doar ca treaba nu sta asa..ci:
Esti la interviu, imbracat cat de cat adecvat, iti tremura putin picioare si vocea, dar nu e nimic grav..raspunzi la intrebari ca si cum te-ai afla in fata unei comisii si..surprinzator totul merge bine..DAR, si asta e un dar foarte mare, dar vine cretinu si-ti adreseaza cele mai stupide intrebari posibile..
Tie nu-ti vine sa crezi cat de cretine pot fi intrebarile alea, nu-ti vine sa crezi ca esti intrebat asa ceva, si totusi..ele vin..
Pai cum pula mea sa raspunzi la intrebari de genu:
Care este jobul care credeti ca vi s-ar potrivi cel mai bine? Motivati-va alegerea facuta.
Ce va motiveaza pentru a fi performant in compania in care lucrati?
Ce v-a indemnat sa aplicati pentru compania noastra?
Ce va motiveaza cand va implicati intr-un proiect?
Care este cea mai mare realizare profesionala de pana acum?
Adica, hai da-o in pasarica ma-sii de treaba..sunt un student amarat care nu vrea decat BANI..bani ca sa pot plati o chirie, sa pot sa-mi cumpar o paine, o pereche de chiloti, si poate o bere in oras..Asa ca raspunsurile sunt clare, simple, si..de obicei ar trebui sa fie stiute.
La prima intrebare, raspunsul ar fi:sa stau cu pula in mana si sa castig bani ai ce pula mea e cu intrebare asta cretina?Daca am aplicat la un job in cadrul firmei pe care o conduceti, nu e clar ce job vreau?
Ce ma motiveaza?BANII in puLa mea, ca doar pt aia ne omoram frati, parinti, prieteni si necunoscuti..pt BANI
Ce m-a indemnat sa aplic la firma voastra?pai cred ca BANII..pt ca vreau in pula mea, sa nu dau in cap pt niste BANI, atunci cand vreau sa-mi cumpar sosete.
Ce ma motiveaza cand ma implic intr-un proiect?Ei bine aici o sa aveti o surpriza:RASPUNS. BANII in aceeasi pula a mea..pt ca as castiga mai multi bani, probabil.
Iar cea mai mare realizare a mea, pe langa faptul ca m-am abtinut sa nu-ti dau in cap atunci cand mi-ai citit intrebarile astea, a fost sa termin o facultate care a durat 5 ani..

Deci, dragi absolventi, dragi studenti, si dragi copii care va veti inscrie la facultate..va urez mult succes atunci cand mergeti la un interviu.Din fericire, eu sunt un caz fericit(asta cred ca e repetitie), care nu a fost pana acum la niciun interviu, inca ma bucur de vacanta, si inca incerc sa invat raspunsurile la acele intrebari cretine, idioate, prostesti, sau cum PuLa mea vreti sa le spuneti..
"SUCCESURI" VA DORESC..

4 comentarii:

  1. hehe din pacate intrebarile puse de compania respectiva se tot repeta la fiecare interviu pe care l-am tot dat eu... si pe mine ma seaca (ma enerveaza) dar nu prea am ce face.Cel mai aiurea e cand dai un raspuns care nu prea il satisface,unul un pic evaziz asa.. Si dobitocul insista.Vorba unui coleg: el cu banii,tu cu munca.N-ai ce face!
    Sau o alta intrebare pe care o detest cred ca cel ami mult dintre toate:"Domnisoara dvs ati terminat Litere,ce treaba aveti cu IT-ul?" Imi vine sa ii trantesc un "fuck you!" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma crezi ca atunci cand am scris asta nu fusesem in viata mea la un interviu, dar stiam ce vreau.Gandesc ca un om mare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Analfabet, arogant, incult ... un putoi. Si vrei bani pt asta? Pariez ca nici armata nu ai facut, daramite ceva voluntariat.

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli