marți, 25 mai 2010

Concluzionam

Azi, stand pe scaunul meu din piele jerpelita de la munca, dar pe care multi il vor, vorbeam cu ai mei colegi, in stilu-mi caracteristic: adica revolutionar si folosind "pula mea" la fiecare inceput si sfarsit de fraza, de ce nu merg lucrurile in tara asta.Fiecare venea cu argumente, cand erau de acord cu mine, cand nu.Discutia mergea intr-o directie genul: cautati luminita de la capatul tunelui, adica fara concluzii si fara ca cineva sa se impuna intr-un mod violent, adica; DA FRATE, TU AI DREPTATE, TU ESTI MIEZUL DIN COVRIG"..
Ca si un semn divin, primesc pe mailul de serviciu un mesaj, pe care l-am citit imediat gandindu-ma, in prima faza, ca este important.Mesajul mi-a rapit un ras isteric si cretin, iar toti cei care erau in jurul meu m-au privit super ciudat.Dar, fara sa stau pe ganduri, am dat un forward la mail, si i-am rugat sa-l citeasca.
Mesajul, venit de la deja celebra domnisoara director care ma pupa in fiecare zi, suna cam asa:

"Rumegând cocenii de pe lânga jug,
S-a 'ntrebat odata boul de la plug:

- Doamne, pe când altii huzuresc mereu,
Pentru ce, eu singur, sa muncesc din greu?

La intrebarea asta, un prelung ecou
I-a raspuns din slava:

Pentru ca esti bou"

....acestea fiind spuse, sau citite, toti au inceput sa rada, la fel de isteric si mi-au zis in cor: da frate, ai dreptate..suntem niste boi!!!

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

2 comentarii:

  1. Domnişoara director are admiraţia şi respectul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. si al meu..pe zi ce trece mi-e tot mai draga domnisoara director..
    azi mi-a zis ceva super dragut si apoi mi-a taiat niste pepene...:))))

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli