marți, 4 mai 2010

E ilegal si imoral sa lovesti o femeie...

..totusi, cum sa faci sa te abtii?
Azi, pe 5 mai 2010, in mileniul 3, deci mentalitati noi, diferite, la cei 24 de ani ai mei, imediat 25, am fost parat sefei de o femeie trecuta lejer de 40 de ani, ca nu-mi fac treaba.Chemat-am fost in birou, explicatii sa dau.
Ok, cum sa ma contrez, chiar si verbal, cu una mai batrana decat mine de doua ori in fata unei doamne director, doamna director care este o scumpa?Cum as fi demostrat cavalerismul de care dau de multe ori dovada, daca m-as fi luat in gura cu o proasta, mult sub nivelul meu intelectual(fara modestie va zic asta)?
Ce mi-a fost reprosat a fost urmatorul lucru: incep sa fac ceva si nu duc la bun sfarsit.Wow! wow! wow! wow!
Nu lucrez de mult, dar in 24 de ani am avut 3 job-uri, asta fiind al 4-lea, si in niciul dintre aceastea nu am fost acuzat ca nu-mi fac treaba si chiar pot cere scrisori de recomandare de la toti pentru ca stiu ca toate vor fi in favoarea mea.Totusi, se pare ca nu-mi fac treaba.Dar acum vine si explicatia si o sa va introduc putin in atmosfera de birou:
-Ce faci Ovidiu?
-Uite ma chinui cu ziua asta si cu comanda asta de cacat, nu-i dau de capat nicicum!
...

Dupa 3-4 minute, in care imi mai iesea printre dinti cate o mica injuratura, aud:
-Hai ca nu mai suport sa te vad asa abatut, da-mi sa termin ziua aia si fa tu altceva!
-Pfff, de cand asteptam sa mi se zica asta(bag un zambet)

Dupa toate astea, se duce si ma "pareste lu Doamna", scuzati sintagma puerila, dar alta nu gasesc, cum ca incep ceva si nu duc la capat ca sunt incapatanat!
Pai cum pizda ma-sii sa duc la capat ceva daca tu te oferi sa termini ce am inceput eu?

In momentul in care a trebuit sa dau explicatii despre munca mea si felul in care o fac, inima a reinceput sa bata, dar in 3 locuri deodata si mainile se abtineau cu greu sa n-o apuce pe tarfa aia de gat si s-o dea cu capul de perete.
Vreau sa cred despre mine ca sunt un domn, vreau sa cred despre mine ca am fost crescut bine si vreau sa cred ca toate femeile care aleg "baietii rai" sunt niste proaste(fara exceptii), totusi nu pot fi aceste lucruri cand cineva imi pune bete-n roate si ma musca de fund.

Azi am rezistat, azi m-am plans pe la alti colegi, cerandu-le de fapt sfaturi care sa ma indrume pe viitor..Dar nu stiu daca mai pot rezista, deci cineva va fi lovit.
Si cum eu sunt de parere ca cel care loveste o femeie cu pumnii este un nimic, eu n-am sa apelez la asta, dar am s-o lovesc cu cuvinte si fapte de nu va sti ce i s-a intamplat!
Daca aveti sfaturi, nu va sfiiti, daca veti comenta doar de dragu de a o face, nu va mai agitati, daca ma veti condamna doar dupa cele spuse aici, fara a sti exact ce se afla in spatele acestora si acestei stari, mai bine va abtineti pentru ca riscati sa fiti bagati in cele sfinte si in toate organele posibile.

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

15 comentarii:

  1. @kid-ule asta e tipic unui anumit gen de persoana: sa se duca cu para la sef si calcand in picioare pe cienva sa creada ca va ajunge ea mai sus. E urat ce ti s-a facut,dar nici nu te demoraliza.Cert este ca alta data chiar daca observa ca ai nevoie de ajutor,evita. Cere oricarei alte persoane ajutorul,dar nu ei.E aiurea ca in loc sa fiti colegi,si sa va ajutati reciproc,se ajunge in situatii de genul asta...

    Bataia si cuvintele dure nu sunt o solutie,eu zic ca indiferenta ta pe viitor o va afecta mai mult decat ai crede.Un simplu "buna ziua" dat de bun simt,pentru ca fiind colega trebuie sa o saluti si a te limita doar la ce tine de munca,asta daca e cazul sa iei contact cu ea de orice natura: prin mail,telefon,sametime etc

    Astfel de persoane care se prefac ca vor sa te ajute si apoi arata cu degetul la sef merita indepartate de langa tine pe viitor pe cat de mult posibil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mica mare pârâcioasă: bine papapapapapa!
    Pentru tine: :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi pentru sfat andreea, mersi pentru pup cori:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Adica pentru mine n-ai nici un pup.Aham,bine. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. sorry andreea, dar nu pup fete necunoscute, sunt un ciudat remember?

    RăspundețiȘtergere
  6. @kid-ule te inteleg. :) Era o gluma cam aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  7. ce faci?Deja te sucesti?
    Pfff, femeile astea

    RăspundețiȘtergere
  8. da, normal..eu sunt timid, tre sa faca cineva primul pas

    RăspundețiȘtergere
  9. @kid-ule de c enu te cred ?:)))
    Post-urile tale nu reflecta "timiditate". :)

    RăspundețiȘtergere
  10. ei nu...
    dar ce reflecta?sunt curios, pe bune

    RăspundețiȘtergere
  11. @kid-ule depinde de persoana care te citeste.Mie nu-mi reflecta timiditate,ci cu totul alte chestii.

    RăspundețiȘtergere
  12. pai zi ce..din pct tau de vedere:P
    parerea ta conteaza:P:))

    RăspundețiȘtergere
  13. @kid-ule ce vrajeala pe tine :))

    RăspundețiȘtergere
  14. cred ca tu esti "vrajitoarea", eu chiar vorbeam serios:P

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli