joi, 20 mai 2010

Eram grabit...dar tu frumoasa

Azi, o zi destul de ciudata.Tipete, rasete, nervi, chef de glume, toate alternau.Si apoi, apoi totul s-a schimbat.Vine ea, imbracata intr-un costumas, cu o fustita pana la genunchi, pantofi cu toc si parul facut.M-am dus langa si singurul lucru pe care am putut sa-l fac a fost sa ma masor cu ea, sa vad daca e mai inalta decat mine incaltata cu pantofii aia cu toc.Am impresia ca eram cam la fel.Si apoi, cu paharul in mana ma intind spre ea s-o pup.La multi ani, ii zic cu juma de gura, vreau sa te pup.Zambeste si-mi zice: hai pupa-ma.
Dupa ce m-am retras, am plecat grabit, m-am dus la locul meu pentru ca am vazut-o pe ea.A fost o senzatie ciudata, pe care n-am mai intalnit-o, desi ma gandesc des la ea.Radeam la filmele alea in care ala se apleca sa pupe o urata, dar in capul lui pupa cea mai frumoasa fata din lume, dar asta mi s-a intamplat si mie.Am pupat pe obraz o fata, m-am inrosit cumplit si m-am gandit la cea mai frumoasa fata din lume...

Fara injuraturi azi!!!!

8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. pe mine m-ai pierdut total :))..

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt abstract atunci cand vreau:P
    ce anume n-ai inteles, ca vreau sa te gasesc:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca sunt sau nu indragostit de ea este problema mea si eu sunt cel care ar trebui s-o spuna, nu tu.Poate i-am zis deja, sau poate nu..intreab-o si vezi ce zice

    RăspundețiȘtergere
  6. Bun, nu am sa-mi sterg comentariu precedent, dar imi cer scuze andreea daca a fost un comentariu ustarator ca s-o citez pe deja celebra fata cu nume de acum..
    sper sa ma ierti, dar este o perioada destul de ciudata pt mine si ma atac usor atunci cand cineva incearca sa-mi zica ce simt, fara ca macar sa ma cunoasca..
    Scuze inca o data...

    RăspundețiȘtergere
  7. ok nici o problema,mi-am sters comentariul si imi cer scuze!

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli