luni, 24 mai 2010

Weekend minunat

Sambata, ora 7 trezirea..dus, costum, cravata, mers in inspectie la partenera mea de nunta, nunta, dustractie, super distractie, furat mireasa si ajuns acasa la ora 3 dimineata.Frumoasa nunta.
Duminica, ora 7, trezirea..nervi ca n-am mai putut sa dorm, descarcat filme, ora 7 mers la fotbal..super meci..Ora 22, mers la gratar, cunoscut o tipa.Bucuresteanca, frumoasa foc..Imi place de ea de mor, super simpatica, minunat chip, mai ales cu inima in frunte(un post-it lipit in urma unui joc)..Ajuns acasa luni la ora 5 jumate.
Luni, ora 7, trezirea, mers la munca dupa 2 ore de somn, nervi ca sunt la munca intr-o zi cu super soare.Ora 14, ajuns acasa, sunat bucuresteanca, iesit la cafea, suc and shit.Incepe ploaia, imi dau camasa jos si o acopar, atat pe ea cat si pe o prietena de-a ei si mergem in primul pub, unde ne-am simtit la fel de bine. Super zi, super multe chestii in comun, spre surprinderea mea.Ora 21, in parcare, in Livada:
-Mi-a facut placere sa te cunosc.Ne vedem acum la concert la massive attack!!!!
-Da, ne vedem..Drum bun, pupaturi, si acum acasa.
Bucuresti, sosesc in data concertului..

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli