miercuri, 12 mai 2010

Sunt un dragut... pam-pam

Sunt angajat la firma la care lucrez acum de o luna si ceva, timp in care mai multi colegi de-ai mei si-au serbat ziua de nastere.Am dat fiecare bani pt un cadou, pt flori, ei au facut cinste etc.La ziua unui coleg, am facut "cunostinta" cu o domnisoara director, cam 26-27 de ani.De fapt, faza a fost asa:
Ea cere o prajitura, eu ii intind platoul pe care acestea se aflau, moment in care ea se uita putin ciudat la mine, nu ma cunostea, de aia.O colega de-a mea, mai nebuna de fel, ii zice:
-Ce Alina, n-ai facut cunostinta cu Ovi, cel mai tare, cel mai frumos din lume, cel mai destept si cel mai nou coleg al nostru?..inainte sa comentati pe seama acestor cuvine, noi asa ne zicem unul altuia tot timpul.
-Nu, n-am facut, zice...Dar daca imi da in fiecare zi cate o prajitura fac cunostinta cu el.
Eu zambesc si-i zic:
-Ok, fie..in fiecare zi cate o praji.Ea se uita mirat la mine, dar zambeste.
De atunci au trecut cam 3 sapt, timp in care, in fiecare zi i-am dat cate ceva dulce.Ba o bomboana, ba un ciocolata, chiar si prajituri(dar micute).Cand era la birou o chemam si i le dadeam personal, cand nu era i le lasam pe birou.Chiar imi place sa fac asta pentru ca de fiecare data ma pupa, iar cand ramane in urma cu asta, ma pupa a doua zi de doua ori.

Azi am fost si am cumpar Raffaello, acele bomboane acoperite cu chestia aia alba la care fac astia reclama la tv.Maine am sa-i las una pe birou, iar cand o va vedea va veni sigur la mine zambind, imi va multumi si ma va pupa.Doar ca, as fi preferat ca acea bomboana sa i-o dau altcuiva si acea persoana sa ma pupe.Am vazut in reclama ca sunt niste bomboane putin mai speciale, pe care nu le dai oricui(cel putin asa vede mintea mea bolnava rahatul ala de reclama).Totusi, nu as vrea sa stric traditia si ii voi lasa o bomboana, dar ma voi gandi ca fata mea fara nume este cea care ma pupa si care-mi multumeste zambind.

injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

5 comentarii:

  1. Ah in sfarsit te-ai hotarat sa ne spui cate ceva despre "fata fara nume".Multam!

    Ovi draga esti cel mai beton :D Acum sincer vorbind,as putea sa te pup si eu amical pe obraz in fiecare zi,dar sa primesc ceva dulce :))
    Bombonicile Raffaello sunt preferatele mele.Awww.

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, nu te lasa purtat de val, tipa de la munca n-are nicio legatura cu tipa bruneta.Este doar o colega, ea fiind director la alt departament din firma, deci n-avem treaba unul cu celalalt.

    RăspundețiȘtergere
  3. @kid-ule ala bala portocala.Tot esti un dragut.Pam pam :P

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli