vineri, 7 mai 2010

Daca eram, as fi putut....

Daca eram un geniu inventam oameni noi.Le-as fi spus sa faca orice sa fie liberi, sa iubeasca cel putin 300 de minute pe zi, sa invete sa scrie si sa vorbeasca corect(agramatii si aliteratii sunt dusmanii mei de moarte), le-as spune sa tina cu dinamo si manchester united..Le-as mai spune ce masini sa-si cumpere si cu ce femei sa vorbeasca.Le-as spune sa nu-si bata copiii, sa nu injure prea mult(asa cum fac eu), dar i-as lasa sa fumeze si sa bea cola..

Dar nu sunt, si trebuie sa ma impac cu ideea ca traiesc intr-o tara si intr-o lume de cacat...o lume imperfecta, o lume pe care altii au stricat-o!

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

15 comentarii:

  1. urmez sfatul de a posta comentarii :D Iaca:
    "Le-as spune sa nu-si bata copIII" - 3xi
    Ce rautacioasa :( Desigur, o greseala de ortografie datorata freneziei ideilor si a ritmului alert al acestora.

    RăspundețiȘtergere
  2. Recunosc ca tot timpul gresesc, nu stiu de ce..cred ca nu bag de seama.Dar imi asum greseala si am s-o corectez!

    RăspundețiȘtergere
  3. @kid-ule daca as fi putut inventa ceva,as fi facut-o. Dar fac parte din categoria aia de oameni "ratati" care n-au venit cu nimic in fata omenirii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Reinventeaza-ma..ca sa nu mai ai parerea asta despre tine

    RăspundețiȘtergere
  5. @Kid-ule vad ca esti pus pe glume :)

    RăspundețiȘtergere
  6. n-au treaba glumele cu asta..te provoc

    RăspundețiȘtergere
  7. pai nu stiu,ai putea macar sa imi zici numele tau real.Sau ti-as putea alege eu unul?!:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. pai l-am zis deja, cred ca in doua posturi..
    se pare ca nu esti atenta

    RăspundețiȘtergere
  9. Ovidiu?:D Vroiam sa fiu sigura :))Si sa vad daca imi reamintesti :D

    RăspundețiȘtergere
  10. incantat de cunostinta...dupa multe saptamani

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Incantata de cunostinta si eu. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. eu i-as invata sa tina cu Steaua :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Steaua nu exista, nu stiu despre ce vorbesti

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli