duminică, 2 mai 2010

O zi al inceputului de mai..mai eu, mai tu, mai noi ca niciodata!

Este duminica acum, 2 mai, asa ca m-am gandit sa va povestesc de celebra zi pe care o cauta orice prostovan.
1 mai am vrut sa-l petrec cu o tipa si chiar am sperat pana in ultima clipa ca asa o sa si fie, dar am aflat cu stupoare, vineri, la ora 19 cand am plecat de la serviciu, ca sambata, pe 1 mai, ziua muncii, eu lucrez, asa ca..am lucrat.Dar oricum nu puteam sa ma petrec cu ea, eu nu-mi las muntele pentru mare.Eu nu aleg marea ca destinatie de 1 mai ca toti oamenii fara idei.Cei care se duc la mare in data asta sunt doar niste oameni muncitori, care viseaza la un weekend de libertate, dar sunt fara idei, fara imaginatie.
1 mai al meu trebuia sa fie in vechea capitala culturala a Europei( Sibiul), sau singura cetate din lume care mai este inca locuita( Sighisoara), sau un drum pana in capitala de rahat de care fug toti ca sa-i vad in concert pe maiestri de la Phoenix, sau de ce nu o evadare spre cer, pe un varf de munte!
Totusi, nimic nu s-a concretizat si am sfarsit prin deja celebra rutina: munca de la 8 la 13, gratar si apoi o iesire in oras cu prietenii unde toti si-au inecat creierii in deja celebrul Jack.


Mi-a inflorit liliacul din fata geamului...tot timpul, la 1 mai, se deschid primele floricele asa ca, maine la serviciu, toate fetele vor primi cate unu liliac roz spre violet si vor uita de 1 mai petrecut la serviciu, apoi la gratar si apoi pe terasele din oras.

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

13 comentarii:

  1. Hai ca nu a fost asa rau de 1 mai! :) Se putea si mai bine,dar asta e! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. rau n-a fost, eu sunt foarte ghinionist deci nimic din ce altora li se pare rau la mine nu se aplica.Dar nu pot sa zic ca n-am fost putin dezamagit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am inteles, speram sa fii vreun dexter in programare pt ca am mare nevoie.Caut unu si nu gasesc, adica sunt in cautarea celui/celei care nu ma va pune sa-l/o platesc:">:-"

    RăspundețiȘtergere
  5. buei...adik io fac parte dintre oamenii fara idei...si totusi Vama Veche rules :D...pt mine ala e paradisu`...ps.nu am dormit decat 2 ore in 3 zile si alea p plaja..deci acum fug la somn..iti pov maine ce prostii am facut p acolo :D..pups

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu esti scoasa in lume daca doar la atat se rezuma paradisul tau.Si da, acum chiar ai fost fara idei, desi si eu sunt de parere ca Vama e misto, sa stii ca ea nu mai e ce-a fost.

    Dar dupa cum tu insuti ai zis, nu conteaza locul ci persoana cu care esti in locul respectiv.Ma bucur ca te-ai distrat

    RăspundețiȘtergere
  7. da..pai eu am fost cu vreo 20 de persoane ..am atat ne-am adunat ..plus ca ne-am mai intalnit acolo cu o groaza...eu cu anca migram din gasca in gasca si din club in club :))...sunt scoasa in lume..a fost doar o gluma aia cu paradisul ...si stiu cum era in vama ca de cativa ani tot colind vama..:P da` si acum e marfa

    RăspundețiȘtergere
  8. vai draga..deci nici tu nu faci parte dintre norocosii care si-au pus-o in cort de 1 mai :)). Credeam ca-s singura...

    RăspundețiȘtergere
  9. Dupa cum am zis, ma bucur ca te-ai/v-ati distrat.

    @Cosmina, nu draga, eu nu sunt animal sa mi-o pun prin corturi, paduri, masini sau tot felul de chestii de astea(iti dai seama ca acum sunt gelos de fapt, si fac pe ala sfant:))))), nu?)

    RăspundețiȘtergere
  10. noah cel mai frumos e in natura :D
    patul deja face parte din rutina zilnica :))

    RăspundețiȘtergere
  11. aveam o cunostinta care zicea ca una dintre fanteziile ei este s-o faca in pat, ca niciodata n-a ajuns acolo(era femeie cunostinta)

    RăspundețiȘtergere
  12. @kid-ule nu pot sa exclam decat "wow" :))

    RăspundețiȘtergere
  13. aceeasi reactie am avut si eu...

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli