sâmbătă, 8 mai 2010

Noua obsesie!

Ei bine, nu demult, va prezentam una dintre cele mai misto actrite de la hollywood, pe nume Kate Denings, adica ea:


Acum, dupa ce am vazut un film cu ea, tipa despre care va vorbesc devine noua obsesie.Ce inteleg eu prin obsesie?Pai, daca toate femeile ar fi ca ea(acum ma refer strict la aspectul fizic), toti barbatii care intra in categoria mea, ar fi cei mai fericiti din lume.Cu alte cuvinte, daca vrei sa faci un strain fericit, daca arati ca ea, da-mi un semn si promit ca am sa te scot la un suc, indiferent de zona in care stai(valabil si pt alte orase) si o sa ma uit la tine provocand o senzatie super ciudata de genul cainelui care saliveaza la bucata de carne in sange inainte ca ea sa fie pusa pe gratar!
Numele actritei nascuta in Caliofornia de care sunt super indragostit(:P) este Lyndsy Fonseca! Iata si doua poze cu "obsesia".



Astept mesaje si poze pe blog:)))

injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

19 comentarii:

  1. cunosc o fata ce seamana putin cu ea, e in Cluj la facultate, o cheama Roxana
    uite aici profilul ei de facebook, asa-i ca seamana putin?
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000935157598&v=info&ref=search

    RăspundețiȘtergere
  2. Da anonimule, intr-adevar seama putin cu ea, dar nu i-am vazut profilul complet ci doar prima poza.Acum treci la fapte si ajuta strainul: spune-i sa ma contacteze:P:))

    Andreea, ai crezut vreo clipa ca nu am gusturi la femei?

    RăspundețiȘtergere
  3. asa deci...hmmmm...esti super indragostit :))..bine buei,daca tu zici..:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii cum e vorba aia:"daca te-a mancat, acum tre sa te scarpini" deci, fata fara nume, citeste asta:

    Da, sunt super indragostit dar inmulteste indragoteala aia cu 9745367562366754625230543 si cam asta e rezultatul indragostelii fata de tine..

    Acum sa te vad!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. pai stai ca m-ai pierdut..cu care din numerele alea tre sa inmultesc ?:)))..ca difera de la un comm la altu` si prin urmare rezultatu` o sa fie diferit ..:P

    RăspundețiȘtergere
  7. care vrei tu, ala mai mare, eu la ala m-am gandit.si pentru ca rezultatul va fi oricum prea mic, inamulteste-l inca o data cu acelasi numar, si fa operatia asta de cate ori vrei tu..
    rezultatul va fi oricum prea mic fata de sentimentul in sine..

    si nu mai scoate limba pe mess in semn ca m-ai invins:))))..stii foarte bine ca am raspuns pt toate!

    RăspundețiȘtergere
  8. gata ,nu mai zic nimic..da` limba tot o scot..ca asa vreau eu ..:P (stai ca ma apuc de calculat acum )

    RăspundețiȘtergere
  9. Calculeaza, sunt curios daca vei ajunge macar la jumatatea cifrei mele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bă, da' nu te încurci cu "mediocre", zău.
    Ia lasă matale filmele, că nu-ţi fac bine neam!

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt mai mult decat mediocre pufuletz.Nu o sa jignesc partea feminina sa zic ca sunt doar niste femei, ci am sa zic ca sunt doar oameni..asa ca, tine minte..cand o sa plec in America o sa ma insor cu una dintre ele:))))))))


    doamne ce prostii vorbesc...oricum nu renunt asa de usor la fata fara nume

    RăspundețiȘtergere
  12. Păi asta zisăi şi eu...mediocre suntem noi, "celelalte". Ele sunt "capi di tutti capi" style, ca s-o zic p-a dreaptă!

    RăspundețiȘtergere
  13. seamana cu cineva pe care cunoastem :-? sau mi se pare mie..
    Si inca ceva. Incep sa cred tot mai mult ca e adevarata treaba aia cu tiparele, ca barbatii isi aleg toate femeile pe acelasi calapod..cel putin fizic si cel putin in 99% din cazuri.

    RăspundețiȘtergere
  14. @kid-ule mi-as dori sa arat intr-o alta viata ca tipa asta sau ca Demi Moore (desi mi s-a zic ca as semana cva cu Demi :D)

    Nu m-am indoit ca ai gusturi la femei,doar vrei ca buzele ei sa aiba "gust de zahar vanilat" nu?! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu cine seamana Cosmino, ca sa mor daca imi dau seama.,..E o tipa misto, doar atat..

    Andreea, cand am sa te vad am sa zic daca te incadrezi in tipar:P:)))))), pana atunci nu ma pronunt.Totusi, fata fara nume e mai frumoasa, mult mai frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  16. hehe eu sunt o urata mai kid ule :))
    Nici daca as manca trandafiri la micul dejun,pranz si cina n-as arata ca superbitatea aia de tipa! Sau ca Demi :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Seamana doar ca nu se vede prea bine in imaginile tale, dar in restul da (cu cel putin 2 persoane pe care le stiu:P). Si..e aiurea daca e "doar o tipa misto". Exista femei care sunt mult mai mult decat atat.

    RăspundețiȘtergere
  18. nu conteaza ca esti urata andreea, conteaza frumusetea interioara(NOT):)))))..lasa ca o sa-mi dau eu cu parerea intr-o zi, promit ca am sa fiu cat se poate de sincer!


    cosmina, am zis deja de cateva ori, fata mea fara nume este mult mai frumoasa.Tipa din blog este..cum sa zic?Ok, hai sa fiu cinstit, as fute-o rau de tot, dar nu cu iubiri and shit:P

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli