luni, 10 mai 2010

Ma sperie

Ma sperie si ma sperie rau..si acum vorbesc cat se poate de serios, nu caut atentie ci doar vreau sa va anunt ceva:
Ma doare capul si ma doare rau, simt niste junghiuri care-mi vin din partea dreapta a capului, deasupra tamplei si se duc pana in ceafa.Ma doare capul cam 4 zile pe saptamana.Nu beau, deci de la aia nu e, nu stau in curent, deci nici de la asta nu e.Singurele motive simple ar fi ca stau mult in fata calculatorului si ca fumez.Dar cum tigarile sunt scumpe, trag de un pachet cateva zile, deci imi zic in gand ca nu e de la astea(nu ma intrebati cum am facut legatura tigarilor cu durerile de cap, ca nu stiu sa explic).Ar fi statul la calculator, aici nu zic nu, chestia ciudata e ca nu ma dor ochii, nu vad in ceata si n-am nicio problema cu ei.Cica asta ar mai putea fi un motiv al durerilor de cap.De asemenea nu am sinuzita, si chiar daca as avea nu vad ce legatura ar avea asta cu durerea mea de cap(pe partea dreapta).
Cu alte cuvinte, sper sa-mi fac curaj sa ma duc la doctor, de fapt am nevoie de bani ca cica e scump un RMn(sper ca am zis corec).Daca o sa fiu anuntat ca nu e bine, am sa va anunt si promit ca am scriu aici lista celor pe care le-am iubit, o sa-mi cer scuze tuturor si ..si cam atat.

Injuraturle vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

13 comentarii:

  1. pac pac..lasa ca iti zic eu de la ce e ..de la stres,nervozitate,ore de somn lipsa,pozitie incorecta(toata ziua p scaunul ala )poate si o tensiune crescuta...mergem amandoi sa facem RMN...eu ma duc maine :(...maine ma trimit astia inclusiv la psihiatrie:))..sa te faci bine buei :*.. ca e suficient unu` in familie cu dureri mari de cap..

    RăspundețiȘtergere
  2. mai mai tu ai nevoie de love :P sa vezi ce iti trece!!! mi au trecut mie depresiile si durerile si ai inceput tu? mai bine fa ti niste analize si nu lasa durerea sa te invinga! Vine vara,mare,plaja,alea alea :D si tu stai si te plangi?:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai o leapsa la mine pe blog,daca doresti o poti onora! Daca nu scuze anticipat! Te pup si o zi cat mai frumoasa!

    Tot eu sunt.:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca ar trebui sa vii in brasov si sa ai grija de mine, doar asa o sa-mi treaca.In caz contrar, ma vei avea pe constiinta:P

    Andreea, eu nu sunt depresiv, nu am nevoie de dragoste daca nu e de la cine vreau(sa si-o bage lumea-n cur).
    nu-mi place marea, nu-mi place plaja ca eu sunt om de la munte:P.In plus, am burta mare si e inestetic, toata lumea ar fugi de mine

    RăspundețiȘtergere
  5. @kidule ma faci sa rad :))
    Nici eu n-am fost iubita de cine vroiam eu de cateva ori,dar din cand in cand ma mai multumesc si cu cateva frimituri de iubire din partea unor persoane neinteresante. lol.Lasa ca se strange acolo,si te gadila un pic la orgoliu. :)

    Am sa vin la Brasov doar ca sa am grija de tine. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :-S Bă, termină, că eu sunt panicoasă rău la d-astea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu vreau sa fiu rau si nici inteles gresit, dar prima parte a comentariului era pentru fata fara nume:">..
    Poti veni si tu sa ai grija de mine, dar o prefer pe ea.


    Corina, asa sunt si eu, mie mi-e frica de medici, dau vesti proaste aproape tot timpul

    RăspundețiȘtergere
  8. e de la gandit dragule..iti zic eu :P
    + ii zice fata fara nume pt ca ai uitat cum se numeste? :D (da da stiu ca is rea..e trademark ce vrei?)

    RăspundețiȘtergere
  9. @kid-ule de ce ii zice fata fara nume?:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pfff, o sa va raspund amandurora aici(cosmina si andreea)...Nu am uitat cum o cheama, nu sunt chiar atat de blond, dar o sa va dau ocazia sa va ganditi putin..Nu e chiar atat de greu sa va dati seama de ce-i zic asa..

    RăspundețiȘtergere
  11. nu imi mai merge blogul...:(( nu ma mai pot loga ..pfff ...app...ti-am zis ca vreau catelus d`ala cum ai tu in poza aia ?:D :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, am vazut, dar ti-am si raspuns..acum nu cred ca mai ai vreo sansa sa-l tii in brate, e cat un munte...

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli