joi, 13 mai 2010

Nici o zi fara muscaturi de CUR

Azi ajung la serviciu, imbracat frumos cu camasa, parfumat, alea alea..ma duc in biroul tipei careia ii las in fiecare zi cate ceva dulce, las bomboana pe birou si ies.Dupa vreo ora o vad ca vine la mie zambind si-mi zice:
-Pai bine mai, dar nu vii sa te pup?
Ok, mi-am luat pupaturile si ma asez la al meu birou sa-mi continui treaba.Totul mergea super prost, n-aveam chef de nimic, dar la ora 15 vine sefa la mine si-mi da vestea:
-Luni, domnul Ovidiu, pleci in delegatie 2 saptamani, hai la mine sa-ti fac actele!
Wow, super misto, scap de munca de birou si in sfarsit fac si altceva.Dupa ce mi se fac actele mi se spune, de catre aceeasi sefa:
-La 5 vii la mine in birou, avem sedinta, trebuie sa stabilim traseul, sa-ti iei banii, chestii de astea.
Astept sa se faca ora 17, dupa care ma duc la sedinta.Sala de sedinta era plina.Ma simteam in sfarsit ca un un important in firma aia, ceea ce nu s-a intamplat pana acum.Ma asez pe scaun, mi se zice ce tre sa fac, totul era bine.Dar, un coleg de-al meu zice:
-Cum, merge ovidiu in delegatie?2 sapatmani?Nuuuu, nu faceti asta..
Eu stau si ma uit ca boul la el dar nu intelgeam nimic.
Incepe cu chestii de alea:"Ovidiu e un om bun pe ceea ce face, si-a facut echipa buna, daca pleaca el cine ramane in locul lui si cine ii face treaba?Am nevoie de el la birou, sa mearga altcineva!
Eu taceam din gura ca nu stiam ce sa zic, dar in gand il injuram pe ala de mama focului.
Lumea incearca sa-i aduca aluia argumente de ce ar trebui sa plec eu si nu altul, i s-au dat si alternative.
-De abia luni e plecare, zice doamna director, pana lui are timp sa invete pe altcineva ce facea el si gata, treaba e rezolvata...intelege ca nu am pe cine sa trimit.
Se vorbea acolo ca si cum nu eram de fata.Tre sa recunosc ca imi placea cand se "bateau" aia pe mine, imi placea ca nu au parere proasta despre mine si imi placea ca din toti aia noi m-au ales pe mine sa plec.
Tipul respectiv, care conduce la randul lui o echipa, din care, se pare, ca fac si eu parte zice:
-Daca il luati pe Ovidiu s-a dus dracu tot, ramanem in urma cu totul si nu mai iesim la liman.
Pana la urma se ajunge la concluzia ca trebuie sa raman la biroul asta de cacat si sa fac ceea ce faceam pana acum.Deci la ora 15 ma gandeam ce haine o sa-mi iau si ce va trebui sa fac pe unde plec, iar la ora 19 ma gandeam cum sa-l injur pe ala mai tare ca a facut ce-a facut si din cauza lui am ramas acasa.

Dupa ce toata chestia se termina, in timp ce ma indreptam spre birou, tipul asta imi zice:
-Credeai ca scapi?mai gandeste-te..
In momentul ala mi-am luat foc si-mi venea sa-l iau la pumni si picioare pe cretinul ala care n-a facut altceva decat sa impiedice plecare mea in delegatie fara ca macar sa credea vreo iota din ceea ce a zis in timpul sedintei.
Dar lasa, o sa ma razbun eu, ca asa este firea scorpionilor, suntem foarte al dracului....

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

10 comentarii:

  1. @Kid-ule imi pare rau ca treci prin astfel de momente.Cateodata te invidiez ca mai relatezi una alta de la work,ca eu una nu prea am curajul sa o fac...
    Din pacate,ai o sefa un pic cam ...moale! Adica ii zice un amarat de angajat ce ar trebui ea sa decida singura? Urmatoarea data ai grija sa i arunci in fata sefei si atuurile tale in ceea ce priveste delegatia.
    Nu e timpul pierdut,de fapt nu ai pierdut nimic,ai castigat o alta experienta,iar alta data vei putea sa il infrunti pe individ.
    Btw ce faci mai exact in firma aia?Daca pot afla desigur.

    Deci esti scorpion... I'm out!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hbar n-am ce fac in firma aia, crede-ma pe cuvant.Si n-am plecat pana acum pentru ca mi s-a propus un post, si daca in iunie nu se tine de cuvant, o sa plec negresit.
    Acum fac parte dintr-un departament cfi, adica control financiar intern la o firma destul de mare din bv care se ocupa cu distributia de presa, constructii si turism

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu vroiam sa stiu in detaliu,ci asa in principiu.Nu de alta dar nu vroiam sa fiu injurata :))

    La toti ni se promite diverse la inceput,intre timp ori ne resemnam ori ne ducem in alta parte.

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine nu e chiar asa, dar sunt angajat de putin timp si trebuie sa demostrez ca pot face chestia asta, dar daca dupa astea 3 luni de "proba" nu mi se da postul, atunci plec

    RăspundețiȘtergere
  5. hmm..esti scorpion..mie imi plac scorpionii :D
    cat despre faza cu ala, merita un pumn in ochi, dar felicitari ca te-ai abtinut :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Te cred ca-ti plac scorpionii, dar pe mine nu ma placi.
    si eu ma felicit ca m-am abtinut, in plus, nu puteam sa lovesc un tip de 40 de ani, am fost crescut altfel

    RăspundețiȘtergere
  7. offf...te inteleg perfect ..traim intr-o lume plina de ipocriti si mancatori de cur ...oricum te apreciez ca ai putut sa te abtii ,eu nu as fi reusit ...inca mai am de exersat la capitolul "autocontrol "...si sunt perfect de acord cu razbunarea ;))..(Acum a vorbit scorpionul din mine...sau leul ..)te pup buei..:*

    RăspundețiȘtergere
  8. lasă , măh , că te avansez eu , mai primeşti o cutie de fursecuri în plus la salariu . vezi că fluturaşu'are aripi . nu-l folosi greşit pe cine ştie ce experimente la adoratoarele tale . s'Trăiţ , s'trăiţ !

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli